Namaste, Adam Stern

  • 0


För ett par veckor sen gjorde jag en outline till ett inlägg om yogakursen jag går här på UCLA. Jag hade tänkt berätta om hur min yogainstruktör är en sån som får en att förstå varifrån filmskaparna får inspiration till flummiga karaktärer som Seth i Wanderlust, hur han kommer in i rummet och utbrister "Namaste, yogis!" och avslutar lektionen med att spela gitarr och sjunga för oss. Första gången han plockade fram gitarren sa jag till mig själv i mitt huvud: skratta inte, skratta inte, skratta inte. Men det går inte att skratta åt någon som har en så bra röst och spelar så fin musik. Yogakursen är fantastisk!

Imorse googlade jag instruktörens namn och fick reda på att han är musiker på riktigt, med över 126 000 likes på Facebook. HUNDRATJUGOSEXTUSEN!!! Nu sitter jag här och känner mig dum för att jag inte känner till hans musik sedan innan. #LAproblems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar