Sister Sadie

  • 0
Nu ska jag berätta en hemlighet. Min koreograf har bestämt sig för att göra två olika danser istället för en, vilket betyder att sålänge jag inte blir satt som reserv för nåt (peppar peppar!) så kommer jag vara med i fyra olika danser i konserten. Två av dem är moderna, en är balett, och den som jag har mitt solo i är jazz. Det ska bli en humoristisk dans där det gäller att man spelar med i sin roll. När jag övade på mitt solo igår verkade det som om att jag har någon slags huvudroll (som Sister Sadie), men som sagt kan allt hända och jag vågar inte hoppas på alltför mycket än. Nedan är musiken som min koreograf tänkt använda (mkt speciell och helt olik förra terminens stil), men jag vill dock påpeka att hon inte bara är känd för att ändra sina koreografier, utan också sin musik. Lyssna och bli glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar