Finals week

  • 0

Tur att jag har en rumskompis som kan hjälpa mig med pluggandet.

Denna vecka hade jag sex prov, tre uppsatser och lite pappersarbete för Nördsamhället. Jag har nu betat av allt utom två av uppsatserna. Och vad gjorde jag igår kväll? Jo, jag åkte iväg på äventyr med mina dansanta vänner. Fundraiser på en restaurant, bilturer hit och dit, och utgång på vår favoritklubb. Klockan halv två var jag hemma och satte mig i sängen och skrev klart en uppsats. För det är så vi gör här i CA. Sov fyra timmar och tog sedan mitt allra sista prov. Allra sista, som i: det blir inga fler på denna skola! Inga fler prov! Nu är jag klar! Hejdå Santa Barbara City College!

Idag ska jag shoppa med min japanska modellbästis, äta lunch med min underbara danslärare, och hänga med några Fraternity boys i ett galet partyhus i Isla Vista. Wohoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar