Audition!

  • 3
Igår var det audition för vårens danskonsert. Så många som 68 personer var där! Vi visade upp kombinationer i balett, modern och hiphop, och det kändes som om det gick ganska så bra, även om jag inte vågade hoppas på för mycket. Men så idag fick jag veta att jag kommit med i tre av de sex koreografierna (man får inte vara med i fler än tre). Alla tre är av lärare på skolan, vilket känns bra eftersom de vet vad de sysslar med. Två är samma koreografer som förra året (varav den ena koreograferade dansen som jag till slut fick huvudrollen i!) och den tredje är vår enda manliga koreograf. Repen börjar på fredag och det ska bli sååå spännande!!

3 kommentarer:

  1. Grattis! Du får lägga upp lite fler bilder där du dansar tycker jag! Eller videoklipp! Puss

    SvaraRadera
  2. Så himlar roligt för dig min vän!
    Du får se till att lägga upp lite klipp här eller på facebook eller nåt. Är alltid lika kul att se dig dansa. :)

    Hoppas allt är bra och att du tar hand om dig!

    Kramar

    SvaraRadera