Last week of instruction

  • 0
Har just bakat cupcakes igen, men denna gång är de inte till mig själv utan till kvällens dans showcase. Kan inte fatta att terminen i princip är över. Idag hade jag min sista lektion och nästa vecka är det endast prov som väntar: biomed, filosofi, psykologi och statistik. Jag är helt klart nöjd med denna termin; min insats har förhoppningsvis gett mig bra betyg och förberedelse inför nästa termin, som kanske kommer bli ännu tuffare med tanke på vad jag har planerat:

-bli ledare i Nördsamhället (inte bara medlem som denna termin)
-gå med i Student Senate (elevrådet)
-ha fler arbetstimmar som handledare men även som assistent till min biomed lärare (blev just erbjuden det jobbet (!!!) men pga statens nedskärningar är det inte säkert att skolan har råd att betala lärarassistenter)
-dansturné
-danskonsert (om min audition går bra)
-engelska på "honors" nivå
-och såklart en massa andra lektioner och plugg....

Jag önskar jag kunde ta en lektion över lovet, så jag fick en del av plugget undanstökat... dessutom kommer jag vara extremt uttråkad utan skolan, plugghäst som jag är... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar