Happy holidays

  • 1
Nötknäpparen är över, skolan är slut och jullovet har börjat. Om några dagar bär det av till Las Vegas och efter det flyttar jag in i mitt nya hus. Många av mina kompisar åker bort över jul, men själv har jag inte gjort några planer än. Det blir antagligen en resa hit eller dit, fast jag är för lat för att planera i förväg. Det ska i alla fall bli skönt att vara ledig, trots att jag trivs så bra i skolan här. Dock känner jag redan hur jag börjar bli rastlös, antagligen beror det på att jag inte dansat sen i söndags... Utgången inatt räknas inte, fast de svarta kryssen på mina händer, som alla under 21 får som utsmyckning, påminner om min busighet då jag borde stannat hemma och pluggat till provet jag hade kl. 8 i morse. Jag kan åtminstone skryta med att det gick alldeles galant! (Peppar, peppar...)

1 kommentar:

  1. hej lina! hittade din blogg, genom facebook :D kul ju

    hoppas du har det varmt o skönt i California

    SvaraRadera