San Diego - dag 1

  • 1
Jag och två av mina nya svenska kompisar bestämde oss för att ta nattbussen till San Diego. Som ni nog förstår blev det inte mycket sömn den natten, så när vi äntligen var framme var vi helt slut.

Vi "sov" på busstationen i San Diego med resväskorna som kudde.

Vandrarhemmet vi bodde på hette Banana Bungalow. Där var det fest varje kväll, men trötta som vi var efter bussresan blev det inget party för våran del. För att citera irländarna: "Swedish girls are beautiful and intelligent, but sleepy."

Under bananen bodde vi.

Vi trötta svenskar föredrog att jäsa på stranden, och innan batteriet på kameran tog slut passade jag på att fota en nyfiken mås.

Undrar vad den har i kikaren?

Pacific Beach.

1 kommentar:

  1. ser ju nice ut det där.. snart befinner jag mig ju på en liknande strand fast med varmare klimat runt 1100-1200mil sydväst om där du är ;p / Linus

    SvaraRadera