Promenader på landet

  • 3
Jag tycker verkligen om att gå ut och gå. Nästan varje dag tar jag en milslång promenad ut på landet tillsammans med min författarmamma. Jag ploppar in ipoden i öronen och så går vi där sida vid sida helt inne i våra egna tankar utan att säga ett ord. Promenaderna ger ett slags lugn som man inte kan få någon annanstans. Och så är det så himla vackert!





Det syns inte på bilden, men här larven var ungefär lika stor som mitt pekfinger! Undrar vad det blir för en fjäril?

3 kommentarer:

  1. Fina bilder, och härligt med promenad. :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!
    sv: Tack! Haha nehe okej, men det är ju bra det;)
    Jag vet inte, Karlifonien verkar ju väldigt härligt med all sol och Hollywood och Vegas runt hörnet, men England verkar mysigt och de har ju mycket finare språk! Äh vill åka till massa ställen! Men man behöver ju inte plugga där för att åka dit. Funkar ju att resa ändå;)

    SvaraRadera
  3. Larv av vanlig träfjäril, cossus cossus.
    http://www.lepidoptera.se/arter/vanlig_träfjäril.aspx

    SvaraRadera