Ursäkta röran, jag bygger om!

  • 1
Bara så ni vet så håller jag just nu på att undersöka Bloggers nya "edit template"-funktion (superkul, rekommenderas!), så om det ser konstigt ut i layouten så är det därför!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men det är för att jag sitter hemma i Sverige och inte har så mycket äventyr för mig. Det kommer bli bättring, jag lovar! Jag har tackat ja till UCLA, men vet ännu inte om det kommer gå ihop sig med finanserna. Kanske är jag kvar i Sverige i höst och i så fall har jag en roman på gång!

Tills vidare kan ni hålla utkik efter min nya bloggdesign!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag hittade precis din blogg och inser att vi faktiskt har varit i SB samtidigt under en tid. Jag hade också alltid som dröm att få fortsätta plugga på UCLA eller Berkeley. En dröm som i mitt fall aldrig kommer bli sann, för jag sökte aldrig. Jag gick däremot ut i våras med min AA och 4.0 och vet att jag hade haft en stor chans att komma in. Att jag inte sökte berodde mer på att jag insåg att jag aldrig skulle kunna betala för det och att bli antagen och tacka nej skulle göra mer ont än att aldrig få veta om jag skulle blivit antagen eller ej. På samma gång som jag är otroligt glad för andra svenskar som klarar av det är jag frukansvärt avundsjuk, och önskar att det var jag för det var/är ju min dröm. Istället har jag fått kompromissa och ska till hösten fortsätta plugga på en privatskola i NY som ger mig väldigt mycket stipendier så att jag klarar av det finansiella även om det blir på gränsen ändå. Jag undrar bara hur du kommer klara det ekonomiskt, har du några tips på stipendier att söka m.m. eller annat? Du får jätte gärna maila mig: sarah_gustavsson@hotmail.com
    Jag önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas du får din dröm uppfylld! :)

    SvaraRadera