Det blir inget lattjo Laban i höst

  • 1
Hittills i mitt liv har jag blivit rejected (hur säger man det på svenska? Nobbad, dissad, nekad?) av Kungliga svenska balettskolan, Cornell University, Disneyland Paris, en mängd olika jobb och nu även Laban Contemporary Dance. Men den här gången känns det inte så tungt. Visst är dansen min passion i livet, men jag hade inte kunnat välja bort Berkeley, UCLA och min dröm om USA för att gå på dansskola i London. I USA kommer jag inte att ställas inför det valet, för där kan jag plugga och dansa samtidigt. Även om jag hade kommit in på Laban så hade jag valt Berkeley. Jag är en dansare, men jag är också en akademiker och en författare och... resten återstå att se.

1 kommentar:

  1. Ett Jättestort GRATTIS. Snyggt jobbat önskar morbror Tomas.

    SvaraRadera