Utmaning

  • 2
För att trotsa mina karnivorer till rumskompisar har jag bestämt mig för att leva som vegan fram till jul. Alltså, i två veckor ska jag (försöka) leva utan kött, fisk, mjölk, ägg och allt annat som har med djur att göra. Om detta skulle visa sig vara en alltför stor uppoffring så är det bara att återgå till gamla vanor, men det vore kul att se hur det är att vara vegan i ett land som älskar jättekalkoner och E-tillsatser i frukostbrödet. Nu när det snart är lov har jag ju tid att granska innehållsförteckningarna på nära håll. Hittills har jag varit framgångsrik i 24 timmar.

2 kommentarer:

  1. Åh! Vad spännande, du måste verkligen skriva och berätta hur det går för dig!

    Saknar dig så!

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Lina!! Nu tar du och går till närmaste McDonalds och köper en dubbel burger!!!

    SvaraRadera