Showtime!

  • 1
Det är fortfarande mörkt ute och det enda som hörs är vågornas brus. Klockan är bara 6 på morgonen, men av någon konstig anledning är jag vaken (eller kanske är det den underliga lukten som smugit sig in genom fönstret - ännu en brand?). Idag är en spännande dag. Idag gäller det.

Igår var vi för första gången inne i teatern. Det är helt underbart vackert! Stjärnor som Mikhail Baryshnikov har dansat på denna scen.

Vi har bara en enda show, en enda chans att göra allt bra. Gårdagens rep gick bra. Vår dans (den som jag har huvudrollen i) fick vår koreograf att gråta av glädje. Dock hade vi lite kostymproblem eftersom jag kvällen innan fick J's foundation (ja, killarna måste ha smink också) på min vita klänning då han lyfte mig i vår dans. Självklart gick det inte bort, utan jag fick en ny klänning som inte är riktigt lika fin... J får i alla fall inte ha smink längre haha.

HOPPAS HOPPAS det går minst lika bra ikväll!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag önskar jag fick se! Tänker på dig! ZKOP

    SvaraRadera