Jag går faktiskt inte ut varje helg

  • 2
Då sitter jag här igen med blåmärken på benen som vittnar om en bilkrash utanför LA och ser fram emot min 14 timmar långa skoldag imorgon. Helgen var relativt lugn, bortsett från äventyret på Universal Studios i fredags, vilket behövdes efter en helgalen vecka full av dans, plugg, auditions (japp, jag kom med! => ännu mera dans) och frierier. Det är min housemate som nu äntligen ska gifta sig med pojkvännen, så nu går hon runt här i huset och strålar med blingbling på ena fingret. Hursomhelst, nu är det sovdags, för jag vill ju inte sitta och blunda på politiklektionen imorgon igen... äh det vet jag ju att jag kommer göra i alla fall..! Tjipp och hej, leverpastej (åh gott!)!

2 kommentarer:

  1. Hej, Nä nu får du ta det lite lugnt, annars kommer jag att hyra in mig i grannhuset! /pappa

    SvaraRadera