California living

  • 1
Klockan är snart åtta på morgonen och här sitter jag i Kalifornien och läser filosofi och lyssnar på California Dreaming. Det är en helt ofattbar känsla att jag verkligen är här och lever livet. Vad gjorde jag igår, till exempel? Jag var på stranden och surfade... fast det lyckades inte så bra eftersom det inte var några vågor. Det blev boogie board istället.


I helgen var jag på avokadofestival. Det var nog den konstigaste festival jag varit på hittills.


Avokadoglass - lite annorlunda men helt okej och inte lika sött som vanlig glass.


Fotbollsmatcher är en del av varje amerikans liv, även mitt nuförtiden. Fast cheerleading är nog en av de töntigaste sakerna som finns.


Drömmer jag? Är detta verkligen vad jag ser när jag lämnar teaterlektionen?

1 kommentar:

  1. Och oh nej alskling, jag ar inte alls avunssjuk.. logn

    SvaraRadera