En smak av vardagen

  • 0
Första skolveckan är över och hittills har det varit u-n-d-e-r-b-a-r-t!!! Dock är det fortfarande lite osäkert vilka kurser jag får, men förhoppningsvis blir det filosofi, sociologi samt teater i stora mängder. En av läxorna till nästa vecka är att förbereda en monolog som ska framföras inför kamera. Det är en utmaning men jag ska göra mitt bästa för att hitta något som passar mig.

Trots att lektionerna är så intressanta har jag redan lyckats göra bort mig genom att somna på en av dem. Jag kan ju säga att jag inte var ensam, däremot tror jag inte att resten av sömntutorna var förkylda och hade feber.
.
Vidare är lärarna på skolan jättebra och utsikten har jag väl redan visat. Idag spenderade jag eftermiddagen på stranden, vilket är en helt okej sysselsättning när man inte pluggar. Livet här är alltså ingenting att klaga över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar